Moduļi

Programmēšana un digitālās tehnoloģijas spēļu un YouTube vietā.
KiberSkolas programmā ir vairāk nekā 50 moduļi. Bērns spēs apgūt viszīmīgākos virzienus pasaules līmeņa digitālo tehnoloģiju jomā.
Galvenais uzdevums ir sniegt bērnam iespēju saprast, kas viņam ir patiesi interesants, lai profesionāli padziļinātu zināšanās noteiktajā tematikā vai arī vairāku tematiku ietvaros.

  • papildināta virtuālā realitāte
  • 3-D modelēšana un spēļu izstrāde
  • tīmekļa vietņu un mobilo aplikāciju prototipēšana un izstrāde
  • populāro programmēšanas valodu apgūšanaa
  • blokčeins
  • kiberdrošība
  • blogu rakstīšana
  • mākslīgais intelekts
  • multiplikācija
  • IT angļu valodas apgūšana
Katra bērnu vecuma grupa tiek apmācīta atbilstoši speciālajai ilgtermiņa programmai, kuru ir sagatavojuši speciālisti IT jomā, psihologi un pedagogi. VISS PĒC KĀRTAS.
Katra moduļa apgūšanas rezultāts ir paša IT produkta radīšana, ko var demonstrēt draugiem un radiniekiem.
Iestājoties KiberSkolā, bērns apgūst zināšanās no nulles un 14-15 gadu vecumā viņam būs galvenās bāzes zināšanās IT jomā, kā arī viņš saņems starptautiskā parauga sertifikātu.
Apmācību KiberSkolā rezultātā bērnā attīstās soft-skills: kritiskā un loģiskā domāšana, lēmumu pieņemšanas ātrums, prezentācijas māksla, pašmotivācija, pārrunas, līderība, darbs komandā. Forši? Forši!
Bērns iegūst digitālās vides lietišķas iemaņas un apgūst bāzes angļu valodu, saskarsmē ar vienaudžiem jūtas pārliecinātāks. Patstāvīgi spēs nodrošināt ģimenes kiberdrošību un palīdzēt vecākiem biznesa virzīšanā. Sīkāk – mūsu kanālā un moduļu aprakstā (skat. zemāk).

Ievadmodulis
Modulis, kas ļaus bērnam spert pirmos soļus datora apgūšanā un izbrīnīs vecākus ar to, cik viegli ir iespējams apgūt pamatprincipus darbā ar algoritmiem.
Bērns uzzinās, kā ir iekārtots dators, kādas programmas ir nepieciešamas tā darbam un kādas ierīces ir iespējams tam pieslēgt, iemācīsies strādāt ar klaviatūru un peli, strādāt ar datnēm un programmām, uzzinās, kas ir datordrošība un drošības tehnika, strādājot ar datoru, kā arī daudz-daudz ko citu.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 6 gadiem
Scratch Jr
Jūs jau zināt, ka programmēšana ir jauno zināšanu joma, kuru var sākt apgūt no 6 gadiem!
Ar Scratch Jr mazi bērni (6-7 gadi) var programmēt pašu izveidotos interaktīvus stāstus un spēles. Procesā viņi mācās risināt loģiskos uzdevumus, izstrādāt projektus un radoši paust savas domas ar datora palīdzību.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 6 gadiem
CodeMonkey
Modulis, kas ļaus bērnam spert pirmos soļus datora apgūšanā un izbrīnīs vecākus ar to, cik ātri bērns var apgūt pamata principus darbā ar datoru un algoritmiem.
Bērns uzzinās, kā ir iekārtots dators, kādas programmas ir nepieciešamas tā darbam un kādas ierīces ir iespējams tam pieslēgt, iemācīsies strādāt ar klaviatūru un peli, strādāt ar datnēm un programmām, uzzinās, kas ir datordrošība un drošības tehnika, strādājot ar datoru, kā arī daudz-daudz ko citu.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 6 gadiem
Tynker. Vizuālais palīgs.
Modulis, kas ir piemērots arī pašiem mazākajiem. Programmēšanas ar vizuālo bloku palīdzību vienā no populārākajām lietojumprogrammām – Tynker būs jautra un aizraujoša.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Nodarbību skaits mēnesī – 4, 1 reize nedēļā pa 2 stundām
  • Vecums – 6-8 gadi
Iepazīšanās ar Scratch. Spēļu radīšana uz Scratch. Pamati
Bērnu programma-konstruktors Scratch ir ideāli piemērota bērna pirmās spēles izveidei. Viss, kas tam ir nepieciešams – lasītprasme. Bērns pats izgudro mehāniku, sižetu, varoņus un pašrocīgi izveidos īstu spēli.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Nodarbību skaits mēnesī – 4, 1 reize nedēļā pa 2 stundām
  • Vecums – 6-9 gadi
Multiplikācija
Šī moduļa ietvaros mēs iemācīsim bērnu veidot videokolāžas svētkiem un dzimšanas dienām, izmantojot foto- un videomateriālus. Tāpat bērns apgūs platformu multfilmu veidošanai, kurā viņš varēs radīt savu varoni un izvēlēties dažādas ainai savai multfilmai.
  • Kursa ilgums – 0,5 mēnesis
  • Vecums – 6-9 gadi
Instadzīve
Instagram jau tik sen ir neatņemama mūsu dzīves sastāvdaļa. Par šiem gadiem mēs esam redzējuši miljoniem neparastos selfijus, tūkstošiem oriģinālos kaķu portretus, simtiem fotogrāfijas neparastos interjeros un tonnas ierakstu par šo “vieglu un skaistu dzīvi”. Bet vai tad vajadzēja tieši tā?
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 8-10 gadiem
Thunkable
Thunkable X ir mobilo lietojumprogrammu konstruktors Android un iOS ierīcēm. Šīs angļu valodīgas izstrādes vides galvenā priekšrocība ir tas, ka bērniem nav nepieciešamas programmēšanas valodu zināšanās – darbs ir pamatots uz vizuālo programmbloku izmantošanas. Taču, ja ir vēlēšanās, var pielietot arī tekstuālo programmēšanu.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 8-10 gadiem
Masku veidošana. SnapChat
Masku veidošanas apmācības KiberSkolā ir aizraujošas praktiskās nodarbības, kuru laikā bērni komunicē, spēlē un mācās mijiedarboties ar papildināto realitāti populārajā lietojumprogrammā SnapChat.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 8-10 gadiem
Burvīgais Photoshop
Modulis ir paredzēts bērniem un pusaudžiem vecumā no 8 gadiem. Bērni iepazīsies ar datorgrafiku un tās satriecošajām iespējām, apgūs Adobe Photoshop pamata instrumentus un uzkrās unikālo pieredzi digitālo attēlu apstrādē, izmantojot retušu un filtrus. Viņi iemācīsies veidot skaistu grafiku un efektīgas kolāžas, retušēt portretus un ainavas. Mūsu pieredzējuši pasniedzēji spēs novirzīt jūsu bērna enerģiju radošajā intelektuālajā telpā un atklās viņam lielisku pašizpausmes veidu!
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 11-13 gadiem
PiktoPasaule
PiktoPasaule ir programmu sistēma programmēšanas pamatu apgūšanai pirmsskolas un sākumskolas vecumā. Pat mazuļiem, kuri vēl nav apguvuši lasīšanu un rakstīšanu, informātika izrādīsies interesants un aizraujošs mācību priekšmets. Jūsu bērns iemācīsies no piktogrammām “salikt” uz ekrāna vienkāršas programmas virtuālā robota – izpildītāja vadīšanai. Spēļu formā bērns apgūs svarīgākās programmēšanas koncepcijas un iegūs nepieciešamas prasmes un iemaņas kodēšanas jomā.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 6-9 gadiem
CodeCombat
CodeCombat spēļu vidē skolēni iegūs bāzes zināšanas un sāks programmēt populārajā programmēšanas valodā Phyton, kura tiek plaši izmantota visā pasaulē tīmekļa izstrādēm, spēļu, mobilo lietojumprogrammu, neironu tīklu radīšanai utt. Programmēšanas apmācības notiek kvesta formā, kas aizrauj spēcīgāk, nekā klejošanas un šaušanas spēles. Jūsu bērnam nenāksies garlaikoties, skatoties vienmuļās bezgalīgās koda rindās – visas iepriekš viņam nesaprotamas lietas kļūs acīmredzamas spēles laikā, bērns iekaros zemes, būvēs celtnes un uzvarēs ienaidniekus ar burvju vārdu – kodu (Python komandu) palīdzību. Tā ir viena no vislabākajām atpūtas un apmācību kombinācijā!
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 8-13 gadiem
3D Max. Izveido savu istabu
3D Max ir programmnodrošinājums triju dimensiju modelēšanai, dizaina vizualizācijai, spēļu un animācijas izstrādāšanai, kuru aktīvi izmanto kino un teleindustrijas speciālisti, kā arī virtuālās realitātes spēļu izstrādātāji.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 8-14 gadiem
Mākoņu tehnoloģijas
Kursa galvenie uzdevumi ir skolēnu datorpratības un informācijas kultūras līmeņa paaugstināšana, atmiņas, uzmanības, radošo un analītisko spēju attīstīšana, kā arī izzinošās un profesionālās intereses raisīšana par iedziļināšanos mākoņu tehnoloģijās.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 8-14 gadiem
POWERPOINT + Canva maģija. Efektīgu prezentāciju izveide.
Modulis iepazīstinās bērnus ar populārām programmām PowerPoint un Canva, kuras ir paredzētas prezentāciju veidošanai un savu darbu noformēšanai. Bērns nākotnē spēs pielietot iegūtās zināšanās skolā un noformēt savus darbus patstāvīgi.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 8-11 gadiem
3D telpa ar CoSpaces!
3D telpa ar CoSpaces! - Programmēšanas skola bērniem, datorkursi skolēniem, iesācējiem un pusaudžiem - KIBERone, Jekaterinburga Modulis iepazīstinās bērnus ar 3D telpu, kurā būs iespēja veidot mijiedarbību starp personāžiem, būvēt ēkas, radīt savu pirmo 3D stāstu.
  • Moduļa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – no 8-11 gadiem
QR kods
Nodarbību laikā bērni uzzinās, kas ir OR kods, kam tas ir vajadzīgs un kur tiek pielietots, kā arī iemācīsies patstāvīgi veidot un skenēt QR kodu.
  • Kursa ilgums – 0,2 mēnesis
  • Vecums – 6-9 gadi
Google Blockly! Vizuālās programmēšanas apoteoze
Blockly – tā ir bibliotēka vizuālās programmēšanas vides radīšanai, kura var tikt integrēta brīvi izvēlētajā tīmekļa lietojumprogrammā. Blockly iekļauj sevī grafisko redaktoru, kas ļauj salikt programmas no blokiem, un kodu ģeneratorus programmas izpildes sagatavošanai tīmekļa lietojumprogrammas vidē.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 6-9 gadi
Roblox Studio. Izdarīt visu, ko vien jūs varat iedomāties
Roblox ir pasaules tiešsaistes platforma spēļu radīšanai. Roblox lietotāji var veidot pašu spēles ar Roblox Studio palīdzību, kā arī veidot, apģērbt savu Roblox personāžu. Roblox ļauj lietotājiem izveidot savas vietas, izmantojot Roblox Studio. Jebkurš lietotājs var lejupielādēt Roblox Studio uz sava datora un veidot vietas. Izveidotās vietas būs iespēja nopublicēt savā profilā Roblox. Tāpat radītājiem būs iespēja savās vietās izmantot spēļu valūtu — Robux, par ko var iegādāties preces vai pakalpojumus spēlē.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 6-9 gadi
Kodu Game Lab. Vizuālā 3D programmēšana.
Kodu – tā ir metode, kā aizvest bērnu no pasīvas spēlētāja lomas uz radošāku spēļu izstrādātāja lomu. Tieši to ļauj paveikt Kodu – parādīt, ka dators var tikt izmantots kaut kā jaunā radīšanai, savu ideju ieviešanai dzīvē. Ļauj bērniem veidot spēles uz PD ar vienkāršas vizuālās programmēšanas valodas palīdzību. Kodu var izmantot radošajām apmācībām, stāstīšanas mācībām, kā arī programmēšanas apmācībai.
  • Kursa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – 6-9 gadi
App inventor. Pirmie soļi Аndroid lietojumprogrammu radīšanā!
App Inventor ir Android lietojumprogrammu vizuālās izstrādes vide, kura prasa no lietotāja minimālās programmēšanas zināšanās. Sākotnēji izstrādāta iekš Google Labs. Programmēšanai App Inventor vidē tiek izmantots grafiskais interfeiss, vizuālā programmēšanas valoda. Šī izstrādāšanas vide darbojas tieši no pārlūka. Nevajag neko lejupielādēt un uzstādīt. Veidot lietojumprogrammas ir iespējams gan no Android planšetes, gan no Ipad. Gatavās lietojumprogrammas var ievietot Play Market.
  • Kursa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – 6-11 gadi
Stencyl. Spēļu dzinis 2D spēlēm
Stencyl ļauj absolūtiem iesācējiem veidot 2D spēles datoriem un mobilajām ierīcēm, aplikācijas un spēles iOS un Android. Stencyl izstrādes vide darbojas integrācijā ar spēļu komponentu tiešsaistes veikalu StencylForge un tīmekļa vietni Stencyl.com. Tā ir spēļu radīšana, kuras ir iespējams uzrakstīt vienu reizi un palaist kur vien vēlaties.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 6-11 gadi
Kiberdrošības pamati
  • Kursa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – 7-12 gadi
Minecraft Educate
Minecraft programmēšanas apmācības bērniem ir iespēja gūt labumu no viņu aizraušanās ar viedierīcēm, pamodināt viņos radošuma dzirkstelīti un aizraut ar programmu izstrādāšanu. Pabeidzot moduļa “Minecraft Educate” apmācības Rīgas skolā KIBERone meitenes un zēni apgūs bāzes jēdzienus – tādus, kā vektorgrafika, algoritmika, ģeometrija, ķīmija, bioloģija, vēsture, ģeogrāfija un māksla. Viņi iemācīsies strādāt ar informāciju un strukturēt to, noteikt mērķus, koncentrēties uz noteiktiem uzdevumiem un realizēt tos.
  • Kursa ilgums – 2 mēnesis
  • Vecums – 7-12 gadi
Foto- un videomontāža
Modulis ir veltīts jaunatnes iemaņām: video uzņemšanai un montāžai, pašu režisētās īsfilmas radīšanai, retorikas mākslas pamatiem, uzvedības normām un informācijas pasniegšanas korektumam, ievadīšanai etiķetes izpratnē.
  • Kursa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – 7-12 gadi
Datora iekārtojums. Mēs esam uz tu!
Pēc savas nozīmes dators ir universāls tehniskais līdzeklis darbam ar informāciju. Uzzināsim visu par to, no kā tas sastāv un kādi mehānismi par ko ir atbildīgi. Izjauksim un saliksim atpakaļ sistēmbloku.
  • Kursa ilgums – 0,2 mēnesis
  • Vecums – 7-9 gadi
Izpildītāji rasētājs un bruņurupucītis
Modulis iepazīstinās bērnus ar “algoritmu izpildītāja” jēdzienu. Mēs izskatīsim galvenos algoritmu veidus, izpētīsim algoritmu pamata izpildītājus un to komandas, iemācīsimies risināt uzdevumus ar izpildītāju palīdzību
  • Kursa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – 7-11 gadi
Gif animācija
Animācijas ir kustīgas bildītes, tātad tādi attēli, kuros, mainoties kadriem, mēs redzam kādu kustību. Visizplatītākais Internetā animāciju formāts ir gif. Modulis atklās animācijas, datņu paplašinājuma jēdzienus un iemācīs veidot gif animāciju sociālajiem tīkliem un mobilām ierīcēm.
  • Kursa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – 8-11 gadi
Projekts Scratch. Spēļu izstrāde Scratch valodā. Spēļu loģika
Modulis ir paredzēts bērniem, kuri ir jau pazīstami ar Scratch valodu, taču vēlas pilnveidot savas programmēšanas iemaņas un kļūt par īstajiem profesionāļiem. Nodarbības notiek projektu darba formātā: bērns strādās pie vienas sarežģītas loģiskās vai grafiskās izvēlētā žanra 2D spēli.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 9-12 gadi
Construct 2 – Radi savu pirmo platformeri!
Construct 2 – tā ir vizuālās programmēšanas platforma. Apgūt to spēj jebkurš bērns. Platformas ietvaros visas darbības tiek veiktas, pārvelkot vajadzīgus objektus, piešķirot tiem nepieciešamas īpašības un radot noteikumus vēlamajai objektu mijiedarbībai. Construct 2 vidē ir izveidota virkne komerciālo projektu, tādēļ šis instruments var tikt izmantots arī turpmāk ne tikai spēļu radīšanai.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 9-12 gadi
Google SketchUp
SketchUp – tā programma samēra vienkāršu triju dimensiju objektu: būvju, mēbeļu, interjera priekšmetu modelēšanai. Bērni iepazīsies ar 3D modelēšanas pamatiem.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 9-12 gadi
HTML pamati. Tīmekļa izstrādes apmācības
HTML (Hypertext Markup Language) – tas ir kods, kuru pielieto tīmekļa lappuses un tās satura strukturēšanai un atspoguļošanai. HTML nav programmēšanas valoda. Tā ir iezīmēšanas valoda, un tā tiek pielietota, lai paziņotu jūsu pārlūkam, kā atspoguļot tīmekļa lappuses, kuras jūs apmeklējat. Tā var būs vienkārša vai sarežģīta atkarībā no tā, kā vēlas tīmekļa dizaineris.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 9-12 gadi
White Hat. Baltais hakeris.
Modulis iepazīstinās ar jēdzienu “ētiskais hakeris”. Tas ir datordrošības speciālists, kurš specializējas uz datorsistēmu drošības testēšanas. Bērni uzzinās par vājo vietu pamata tipiem un par to, kā no tiem aizsargāties.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 9-12 gadi
Programmēšana Python valodā. Radi savu pirmo spēli!
Python – tā ir viena no populārākajām, vienkāršajām un ērtajām uz objektu orientētajām programmēšanas valodām. Šo valodu izmanto šādas lielas Krievijas un starptautiskās kompānijas, kā Yandex, Google, Mail.Ru, NASA, IBM, Facebook, Instagram un Pinterest. Bet vēl uz Python bāzes ir rādīta populārāka tiešsaistes spēle World of Tanks!
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 9-12 gadi
Tīmekļa meistars (HTML + CSS)
Kurss, kas aptver visus tīmekļa vietņu veidošanas profesionālos aspektus: prototipēšanu, darbu ar grafiskiem redaktoriem, šablonu labošanu, hostinga un serveru uzstādījumu noteikšanu.
  • Kursa ilgums – 1,5 mēnesis
  • Vecums – 9-12 gadi
Programmēšana uz JavaScript. Mācāmies veidot spēles!
JavaScript ir viena no populārākām multiparadigmu programmēšanas valodām, kura tiek pielietota galvenokārt tīmekļa izstrādes jomā. Šo valodu plāsi pielieto kompānija Yandex, kā arī tā pēc noklusējuma ir iebūvēta visos galvenajos pārlūkos, ieskaitot Internet Explorer, Mozilla FireFox un Safari. Kopumā gandrīz katra tīmekļa vietne ietver JavaScript elementus, tādēļ JavaScript izstrādātāji šobrīd ir ļoti pieprasīti.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Programmēšana uz C# bāzes. Apbrīnojama 2D spēļu pasaule
C# – tā ir mūsdienīga programmēšanas valoda, kura ir vienkārša, optimāla un visai ērta pielietošanā. Tā tiek izmantota dažādu lietojumprogrammu, tīmekļa portālu un tīmekļa servisu radīšanai. Bērns uzzinās, kas ir algoritmi, mainīgo tipi, klases, masīvi un bāzes operācijas, iepazīsies ar datorspēļu radīšanas principiem un izveidos savu 2D spēli.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Programmēšana uz С++ bāzēs. Spēs katrs!
С++ – tā ir viena no populārākajām programmēšanas valodām. Tā tiek plaši pielietota programmnodrošinājuma, operacionālo sistēmu, lietojumprogrammu, izklaides aplikāciju u.c. izstrādei.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Programmēšana uz Java bāzes. Tava pirmā lietojumprogramma!
Java – tā ir pasaules vispopulārākā valoda! Vairākums Android aplikāciju ir uzrakstīts Java valodā, OS Android – lielākoties arī. Lielākās korporatīvas serveru lietojumprogrammas finanšu un banku jomai arī visbiežāk tiek rakstītas Java valodā. Uz šo brīdi to izmanto 9 miljoni izstrādātāju visā pasaulē. 7 miljardi pasaules ierīču strādā šajā valodā.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Programmēšana Swift. Pieskaries Apple pasaulei!
Swift – tā ir programmēšanas valoda, kuru radīja kompānija Apple un kuru pielieto aplikāciju izstrādei iOS, Mac, AppleTV un AppleWatch. Ļoti vienkārša, ērta, intuitīvi saprotama, droša un aizraujoša, Swift iesūca iekšā visu to labāko no mūsdienu valodām. Ideāli piemērota iesācējiem, kuri vēlas programmēt profesionālajā līmenī.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Triju dimensiju spēļu uz Unity 3D bāzes pasaule
Platforma Unity izstrādei reālajā laikā. 3D, 2D, VR un AR vizualizācija spēlēm, automobiļu un transporta rūpniecībai, kinematogrāfam, animācijai, arhitektūrai, inženieru un konstruktoru nozarei.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Spēļu izstrāde uz CryEngine 5 bāzes. Jebkuru žanru un virzienu 3D spēles
Vizuālās sastāvdaļas ziņā visjaudīgākais (vai viens no visjaudīgākajiem) spēļu 3D dzinis. VR tehnoloģiju atbalsts ir izcils. DX12, starpplatformu. Dzinis atbalsta visinovatīvākās vizualizācijas tehnoloģijas. Spēļu ietvaros ir iespēja realizēt visreālistiskākos apgaismojuma, ēnojuma, miglas, izlīdzināšanas, izskalošanas efektus un daudz ko citu.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Olimpiāžu programmēšana
KiberSkolā ir izveidots starta (nulles) modulis olimpiāžu dalībniekiem (programmētājiem taču ir jānumurē, sākot ar nulli!) – materiāls ātrai un vienkāršai ievadīšanai īstajā algoritmu kursā.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Blokčeins. Tehnoloģiskā nākotne
Zinātne un intelektuālo mašīnu, īpaši intelektuālo datorprogrammu radīšanas tehnoloģija, intelektuālo sistēmu īpašības izpildīt radošas funkcijas, kuras tradicionāli tiek uzskatītas par cilvēka prerogatīvu.
  • Kursa ilgums – 1 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Mākslīgais intelekts FinTech
Mākslīgais intelekts FinTech - Programmēšanas skola bērniem, datorkursi skolēniem, iesācējiem un pusaudžiem - KIBERone, Rīga Ultramūsdienīga tehnoloģija. Modulis ir veltīts mākslīgajam intelektam un tā praktiskai pielietošanai.
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi
Laravel – PHP Framework amatniekiem
Tie ir tīri un stilīgi pamati izstrādei, kuri palīdzēs veidot kvalitatīvās tīmekļa lietojumprogrammas, izmantojot vienkāršu un izteiksmīgu sintaksi. No izstrādes ir jāgūst bauda!
  • Kursa ilgums – 2,5 mēnesis
  • Vecums – 11-14 gadi